Maksutapoina verkkokaupassamme käy verkkopankki, korttimaksut (Visa tai Mastercard), mobiilimaksu (MobilePay, Pivo, tai Siirto) sekä Apple Pay (valittavissa vain Safari-selaimessa). Emme käsittele maksutietojasi missään vaiheessa, vaan kassan jälkeen sinut ohjataan turvalliseen Paytrail-maksupalveluntarjoajan portaaliin, mistä pääset valitsemaan maksutavan ja maksamaan tilauksen.
Toimitustavat
Käytämme toimitukseen Postin 100 % hiilineutraaleja Posti Green -palveluita ja valittavanasi on joko postipaketti, joka toimitetaan lähimpään noutopisteeseesi, tai kotipaketti, joka toimitetaan suoraan kotiin sovittuna ajankohtana. Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset kahden arkipäivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Käsittelemme kaikki tilaukset paperittomasti.
Toimitatteko tilauksia Ahvenanmaalle tai ulkomaille?
Valitettavasti toimitamme tilauksia tällä hetkellä vain manner-Suomen alueelle. Pahoittelut!
Voinko seurata toimitusta?
Kyllä, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen heti, kun tilauksesi on lähtenyt matkaan varastoltamme. Toimitusvahvistus sisältää Postin lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua.
Tilaustani ei koskaan toimitettu, kuinka toimin?
Olethan kaikissa ongelmatilanteissa yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@oliviaklein.fi, jotta voimme ratkaista asian mahdollisimman pian!
Palautukset
Kaikilla tilauksilla on 30 päivän palautusoikeus, joka alkaa tilauksen vastaanottamispäivästä. Palautus ei vaadi erillistä syytä. Palautusoikeus koskee vain avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Valitettavasti emme tällä hetkellä voi tarjota ilmaista palautusta, joten palautus on asiakkaalle omakustanteinen. Pahoittelut!
Palauttaaksesi tilauksen, lähetä meille vapaamuotoinen palautuspyyntö sähköpostitse osoitteeseen info@oliviaklein.fi. Liitä viestiin tilausnumerosi sekä lista palautettavista tuotteista. Vahvistamme palautusilmoituksesi kahden arkipäivän sisällä, minkä jälkeen tilauksen voi lähettää antamien ohjeidemme mukaan takaisin varastollemme. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan suoraan käyttämällesi maksutavalle heti palautuksen vastaanotettuamme. Huomioithan, että toimituskustannukset palautetaan vain, jos tilaus palautetaan kokonaisuudessaan.
Voinko perua tilaukseni?
Tilauksen voi perua, jos sitä ei ole vielä lähetetty varastoltamme. Jos haluat perua tilauksen, ilmoita siitä meille mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen info@oliviaklein.fi. Valitettavasti tilausta ei voi enää perua, jos olet jo vastaanottanut toimitusvahvistuksen. Tässä tapauksessa joudumme pyytämään, että vastaanotat tilauksen toimituksen ja palautat sen meille noudattaen palautuskäytäntöämme.
En ole tyytyväinen tuotteeseen, voinko palauttaa sen?
Valitettavasti vain avaamattomat, myyntikelpoiset tuotteet voi palauttaa. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tuotteeseen tai sen käytön kanssa on ilmennyt ongelmia, olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme yhdessä etsiä asiaan parhaan mahdollisen ratkaisun.
Voinko palauttaa tuotteen myymälään?
Verkkokaupastamme ostetut tuotteet voi palauttaa vain postitse. Valitettavasti emme voi hyvittää jälleenmyyjiltämme ostettuja tuotteita, joten olethan tässä tapauksessa yhteydessä tuotteen myyneeseen jälleenmyyjään.
Jos sinulla on kysyttävää tai haluat tehdä palautuksen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme